.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد. فواید و مضرات روغن حیوانی
تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد. حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.(ادامه)
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد. تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.(ادامه)
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد. هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد.(ادامه)
تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید. راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید. معنی اعداد زیر بطری پلاستیکی چیست؟
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید.(ادامه)
خستگی شدیدا بر من غلبه کرده بود. جالب این‌که در آن لحظات، من به علت خستگی در ترجمه‌ی سوالی که او گفته بود، اشتباه کردم و او با این‌که هنوز به زبان عربی تسلط نداشت، به من گفت: شما در سوال کردن اشتباه کردی. ماجرای بازجویی‌های طولانی شهید باقری از اسرای عراقی
خستگی شدیدا بر من غلبه کرده بود. جالب این‌که در آن لحظات، من به علت خستگی در ترجمه‌ی سوالی که او گفته بود، اشتباه کردم و او با این‌که هنوز به زبان عربی تسلط نداشت، به من گفت: شما در سوال کردن اشتباه کردی.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد. اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل گفت: مشکلی بابت تامین بنزین نداریم. مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل گفت: مشکلی بابت تامین بنزین نداریم.(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
یک روزنامه اسرائیلی به نقل از منابع آگاه گزارش داده این رژیم در بالاترین سطح آماده‌باش قرار دارد. مقام‌های اسرائیلی: در بالاترین سطح آماده‌باش قرار داریم
یک روزنامه اسرائیلی به نقل از منابع آگاه گزارش داده این رژیم در بالاترین سطح آماده‌باش قرار دارد.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند. دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها/ تروریست‌ها ایرانی نیستند
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است. مدارس ۱۴ فروردین تعطیل شد؟
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است.(ادامه)
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم. سیب‌زمینی چه فوایدی دارد؟
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم.(ادامه)
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد. مضرات روغن سرخ کردنی
نتایج یک تحقیق جدید روی موش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف طولانی‌مدت روغن‌های آشپزی دوباره گرم شده و افزایش روند تخریب اندام‌های مغز و اعصاب وجود دارد.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 198 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.